+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Spa Complex Curie Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 34 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    82%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • mladý pár
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Pavel Filipin

jednotlivec, 28.4.2024

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • V LD Curie jsem byl spokojený. Je ale pravda, že jsem záviděl lidem, kteří mají lázeňský pobyt hrazený zaměstnavatelem, protože cena je poměrně vysoká a nemohu si jako samoplátce takový pobyt dovolit každý rok.

  • Klady výrazně převažují (viz hodnocení hvězdičkami). Děkuji všem pracovníkům lázeňského komplexu Curie, kteří se starali o moji spokojenost. A také Spa.cz za zprostředkování příjemného pobytu.

  • Snad jediná věc. V krajním pokoji v 6. patře byl velmi slabý internet, což mne v současné době moderních technologií překvapilo. Takže z mých plánů, co všechno si vyřeším ve volných chvílích (např. vytřídění fotek, zhlédnutí filmů), jsem na pokoji neuskutečnil téměř nic. Nejdůležitější záležitosti jsem musel řešit v kavárně, kde byl příjem v pořádku. V samotném městě takzvaně chcípl pes. Už zde není ani lékárna, což je určitě pro mnohé, zejména starší, klienty lázní dost zásadní problém. Pivo si lze v kavárně hotelu Curie dát od 11 hod., další nepočetné hospody v okolí otevírají až kolem 15. hodiny.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Spa Complex Curie odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Filipine, děkujeme Vám za odezvu na Váš pobyt. Jsme rádi, že jste byl s pobytem spokojen a doufáme, že se k nám budete rád navracet. Ohledně internetového připojení jsme Váš podnět prověřili změřením. Již by se problém neměl na 6. patře objevovat. I nadále zlepšujeme služby hotelu ve spolupráci se zpětnými vazbami hostů a snažíme se o jejich maximální spokojenost. Přejeme hodně zdraví. Klientský servis hotelu

Anonym

15.2.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

12.2.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Monika Jeníčková

jednotlivec, 11.2.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jaroslava Láníková

8.4.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Bylo nám u vás moc dobře.Dofáme,že nám to pomůže hlavně po zdravotní stránce.

  • Jídlo bylo velmi dobré. Nejvíc se nám líbila možnost ,užít si tanec a dobrou muziku.

  • V Curi malý prostor na tanec. Při koncertech hluční a neukáznění posluchači.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Spa Complex Curie odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za pozitivní hodnocení Vašeho pobytu. V letošním roce došlo k restrukturalizaci stávajícího a zcela nevyužitého prostoru kavárny, která byla úspěšně nahrazena novou útulnou jídelnou pro hosty. Kulturní zázemí hotelu je situováno do prostor nově otevřeného Snack-baru, který zastal funkci kavárny. Prostor pro hudební i taneční produkce zastal a poměrně dobře reaguje na poptávku hostů. Jejich chování pochopitelně poté neovlivníme. S pozdravy Guest servis komplexu CURIE

Michaela Šťastná

dospělý pár, 4.3.2024

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Moc se nám líbilo, personál do jednoho ochotný a profesionální, skvělé léčebné procedury

  • Kouzelné okolí, kulturní program

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Antonín Přikryl

jednotlivec, 24.1.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • spokojenost veliká, rozhodně svůj pobyt budu opakovat. Okolí nemohu hodnotit z důvodu sněžení.

  • procedury, personál, jídlo, vše perfektní,

  • Pro osobu která potřebuje k dopravě automobil je cena na nehlídaném a otevřeném parkingu zbytečně vysoká.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 18.12.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Šafner Jiří

jednotlivec, 11.12.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Personál ochota přístup perfektní a hlavně strava výborná kvalita výborná

  • Okolí hotelu je perfektní

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

PETR

rodina se staršími dětmi, 20.11.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • vše bylo našeho představení

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 14.9.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Úzasný pobyt, nikdy jsme zde nebyli a moc se nám líbilo. Pokud to půjde chceme jet příští rok znovu, alespoň na 14 dní.

  • Vše bylo úžasně naplánovano a zařízeno, všichni ochotní,vstřícní. Pokoje prostorné, všede čisto. Naprostá spokojenost.

  • nemám co bych napsala

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Vladimír Vinduška

jednotlivec, 19.7.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Bogášová+Jiří Bogáš

dospělý pár, 26.6.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše bylo v pořádku, jak předepsané procedury, s přístupem pracovníků jsme byli také spokojeni. Stravování bylo také v pohodě-výběr jídel byl také v pohodě. Za kulturou jsme byli několikrát v kavárně kde jsme si také zatančili, vycházky po okolí i lanovkou na Klínovec - zkrátka vše v pohodě.

  • Vše, i výlety po okolí.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 4.1.2019

Deutsch

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10